048 3211 211
048 3211 211
x

FAQ

Domov > FAQ

Koľko zaplatím za telefonát lekárovi?

Ak ste zaregistrovaný do služby Rodinný lekár, voláte na tel. číslo: 048 3211 211 a za samotné sprostredkovanie hovoru lekárovi už viac neplatíte.

Napríklad ak voláte v rámci voľných minút svojho paušálu samotný hovor máte zadarmo. Ak používate kredit, platíte ako za bežný hovor na pevnú linku.

Ak do služby registrovaný nie ste, je nutné použiť audiotexové číslo - 0900 705 705 alebo sa do služby zaregistrovať -> REGISTRÁCIA. Pri audiotexových hovoroch je účtovaný poplatok 2€/min.

Akým spôsobom sa mám ja, resp. ostatní rodinní príslušníci identifikovať pri telefonickom volaní?

​Identifikácia užívateľa prebieha automaticky pri dovolaní sa na našu non-stop linku. Ak ste pri registrácií neuviedli tel. číslo alebo voláte z iného tel. čísla, naša operátorka Vás vyhľadá podľa mena, priezviska, adresy, dátumu narodenia, prípadne rodného čísla v našej databáze zaregistrovaných klientov.

Mám príznaky určitého ochorenia, ale nie som si istý, či to je určite ono. Dá sa cez telefón určiť diagnóza?

Áno, lekár má bohaté skúsenosti z praxe. Dokáže pospájať jednotlivé symptómy, ktoré smerujú k jednej diagnóze. S určitosťou vám ju potvrdí alebo vyvráti.

V naliehavých prípadoch môžem kontaktovať Rodinného lekára namiesto záchranky?

Nie, volajte rovno 112 a 155. Rodinný lekár by vám odporučil to isté.

Cítim sa zle po liekoch, ktoré mi predpísali. Poradí mi Rodinný lekár?

​Poradíme vám aj v tomto prípade. Spolupracujeme s farmaceutickými špecialistami www.inclinic.sk.

Môžem využiť službu ak nie som registrovaný?

​Samozrejme, zavolať môžete v rámci služby "okamžitý hovor", 2-,€/1 minúta

Konzultácia s Rodinným lekárom plnohodnotne nahradí fyzickú návštevu u lekára?

​Mnoho diagnóz dokáže určiť lekár aj cez telefón. Za predpokladu, že odoberie správnu anamnézu. Prípadne vám vie vybaviť prednostný termín vyšetrenia.

V zahraničí, napríklad z dovolenky, môžem takisto volať Rodinného lekára?

​Áno, sme vám k dispozícii, kdekoľvek a kedykoľvek.

Môžem zavolať aj v neskorých nočných hodinách?

​Kedykoľvek, 24 hodín, 7 dní v týždni.

Mám viac ako 4 člennú rodinu, je možné dokúpiť službu len pre 1 člena?

​Bohužiaľ nie, je potrebné dokúpiť další balík pre 4 osoby. Avšak, zdravotnú starostlivosť môžete venovať ako darček.

Dá sa služba Rodinný lekár použiť ako zamestnanecký benefit?

​Áno, je to zaujímavý prostriedok motivácie, ktorým dáte svojim zamestnancom najavo záujem o ich zdravie a pocit pohody.

Moje dieťa má horúčku, môžem zavolať?

​Samozrejme, popíšete nám všetky príznaky a my zhodnotíme, či je nutné ísť na pohotovosť.

Som zdravý, ale chcel by som sa poradiť v rámci prevencie zdravia.

Nech sa páči. Rodinný lekár je služba pre zdravie aj chorobu.